pondělí 5. května 2014

Knižní úlovky, duben 2014

V dubnu jsem si kromě recenzních výtisků pořídila i knížky, které jsem si chtěla koupit. Využila jsem tak akce Knihy bez DPH a nakoupila s 15% slevou. A jaké že jsem si pořídila knihy? 

Nejprve mi začátkem měsíce přišly knihy od Alex Flinnové, která píše Y/A. Netvor, Dýchání pod vodou a Hvězda. Mám přečteny první dvě a už jsem zvědavá, jaká bude třetí kniha.

Od nakladatelství Jota mi přišel recenzní výtisk ve formě e-knihy. Jmenuje se ve Stínu černých ptáků, je určená také mládeži. Už mám také přečteno.

23. dubna byla vyhlášená akce na podporu snížení DPH pro knihy. A tento den se právě všechny knihy v knihkupectvích a nakladatelstvích, kteří se přihlásili do této akce, prodávali o 15% levněji. V našem kroměřížském Kanzelsbergeru jsem nakoupila dvě knihy od Evžena Bočka - Poslední aristokratka a Aristokratka ve varu.
  

Třikrát hurá! Vyhrála jsem knížky! Stává se mi to málokdy, ale tento měsíc jsem měla dvojnásobné štěstí. Nejprve jsem vyhrála u Safienky úžasnou knížku Zentangle - relaxační obrázky a pak jsem v Albatros Media vyhrála komiks Nezadaná. Nezadaná mě dostala. Pokud na ni někde natrefíte, určitě si ji prohlédněte a půjčte/kupte domů. Stojí za to.
  

Nakladatelství Noxi je celkem nové nakladatelství a protože jsem si mohla vybrat, vybrala jsem si Šťastnou mámu. Tu už mám taky přečtenou a podle mého by si ji mohla přečíst skoro každá maminka.

Pak mi nakladatelství Metafora udělalo velikou radost a zaslalo mi předrecenzní výtisk v podobě e-knihy o monacké kněžně Grace. V tuto chvíli ji mám rozečtenou a stejně jako minulá životopisná kniha z této série mě vážně chytla za srdce.

A poslední kniha, která mi přišla domů, se jmenuje Deník Gréty Kaiserové od Kláry Janečkové, kterou znám osobně. Na tu se taky moc těším.

A to bylo pro tuto chvíli vše. V květnu bude Svět knihy 2014 a moje (nejen moje, ale předpokládám, že i většiny z vás) peněženka dostane pořádně zabrat. Nicméně se už těším, takže: Praho, těš se! 

8 komentářů:

  1. Skvělé kousky! Ve stínu černých ptáků jsem teď dočetla. Paráda. Aristokratku si chci přečíst už strašně dlouho! A Nezadaná je skvělá, takový ten komiks, který vytáhneš vždy, když je člověku smutno :) Těším se na Tvůj výlet do Prahy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U komiksu Nezadaná jsem se nasmála jak už dlouho ne. Do Prahy se už moc těším.

      Vymazat
  2. Knižky od Alex Flinn závidím :3 heh nedávno som čítala a dokonca aj recenzovala Hvězdu a musím povedať, že ma vcelku bavila. Určite by som si chcela prečítať aj Dýchaní pod vodou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám te´d dočteno Dýchání pod vodou a už se těším na Hvězdu a jsem na ni zvědavá.

      Vymazat
  3. Pekne ulovky. Ve stinu cernych ptaku jsem taky cetla a moc se mi to libilo. Z toho tveho se mi moc libi knizky od Alex F. asi si je poridim :)

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O ODZNÁČKY A KNÍŽKU
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Alex Flinn píše moc dobře, jsem zvědavá na poslední knihu Hvězda.

      Vymazat