středa 2. dubna 2014

Knižní úlovky, březen 2014

Tento měsíc byl obvyklý na přírůstky. Využila jsem slev na Buxu a z původních čtyř knih mi přišly knihy dvě, což mě na jednu stranu hodně mrzí, ale i ty, co mi přišly, stojí za to. Pak přišla ještě jedna kniha pro dceru a jeden recenzní výtisk. Ale pěkně popořadě.

Z již zmiňovaného Buxu jsem si objednala knihu od Stephenie Meyerové Krátký druhý život Bree Tannerové a navazuje na jeden díl ze ságy Stmívání. 

Druhou knihu jsem si přála už hodně dlouho, hodně jsem o ní slyšela a když jsem viděla, že je jen za pár korun, hned jsem si ji objednala. Jsou to Vánoce s Nigellou od Nigelly Lawsonové.

Pro dceru přišla kniha Zmizelá škola od mé oblíbené české spisovatelky pro děti Daniely Krolupperové. Knížku už máme přečtenou a moc se nám líbila.

A poslední přírůstek je recenzní, tentokrát v podobě e-knihy. Jmenuje se Paní Hemingwayová od Naomi Wood a je to životopisný román o čtyřech manželkách slavného spisovatele. Tu už mám přečtenou taky a opravdu se mi líbila. Kdyby byly každé knihy takové jako byla tato, byla bych úplně v sedmém nebi.

Na příští měsíc mi už také přišly nějaké knihy, ale to patří už do jiného článku.

5 komentářů:

  1. Pekne ulovky. Bree jsem cetla tesne po vydani a jak to tehdy bylo drahy, kdyz ted vidim, za kolik to prodavaji.. :-D O Pani Heming. premyslim, hod pak recenzi, at se muzu rozhodnout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Recenze na paní Hemingwayovou je už zveřejněná.

      Vymazat
    2. je tak to mi uplne uteklo diky za upozorneni hned jdu na ni :)

      Vymazat