neděle 1. prosince 2013

Knižní úlovky, listopad 2013

Listopadové novinky mě opravdu moc těšily. Nebylo jich moc, ale o to víc si jich cením.

A jsem ostuda. A velká. V říjnu mi přišla kniha Foodblogeři od Blanky Dvořákové. Ne že bych se chtěla nějak extra vytahovat, ale jsem tam. V té knížce. Na stranách 34 - 41 je moje maličkost s blogem Martinina kuchyně. Takže moje sebevědomí stouplo o tisíc procent (a návštěvnost blogu taky).

A pak se chci také pochlubit výhrou z knihkupectví Kanzelsberger, ve kterém se soutěžilo o knihy z nakladatelství Host. Podařilo se mi obsadit druhé místo a vybrat si dvě knihy. Jednu už mám doma a jmenuje se Světlé dny od Zsuzsy Bánkové.

A pak mi přišla k recenzi kniha od Knižního klubu Dlouhé stíny. Napsala ji Leila Meacham a knížka byla naprosto úžasná. Recenze je už na blogu.

Druhá kniha k recenzi je z nakladatelství Moba a je to druhý díl od Kathryn Taylor ze série Barvy lásky. Kniha se jmenuje Obnažená a už se na ni moc těším.

Nakonec další přírůstek do rodiny se jmenuje Kočičiny. Byla jsem na křtu této knihy a je i s podpisy autorek. Neumím se rozhodnout, jestli je kniha pro děti nebo ne. Ale po zvážení a reakcí mého dítěte ji zařazuji do knih pro starší děti, teenagery a dospělé.

Žádné komentáře:

Okomentovat