čtvrtek 5. prosince 2013

Barvy lásky: Obnažená

AUTOR: Kathryn Taylor
ORIGINÁL: Colours of Love - Entblösst (Bastei Lübbe, 2013, Kolín)
PŘEKLAD: Tomáš Butala
NAKLADATELSTVÍ: MOBA
ROK: 2013
POČET STRAN: 255
ZDROJ: vlastní

HODNOCENÍ:



Anotace
Grace se dostala Jonathanovi pod kůži víc, než si zpočátku hodlal připustit. Ale je to, co k ní cítí, opravdu láska? Nebo jen neovladatelná touha po jejím těle? Extáze z dosud nepoznané rozkoše vyplňuje každý jejich den, stejně jako rostoucí nejistota  z toho, kam tohle všechno spěje. Grace si připadá jako Jonathanova poddajná hračka a cítí, že pokud mu nechce zcela podlehnout, musí převzít pravidla hry do svých rukou.

Něco málo o ději
Konec prvního dílu byl velmi otevřený a druhý díl začal tam, kde ten první skončil. Ocitáme se tedy znovu v Londýně a sledujeme, kterým směrem se bude vyvíjet vztah mezi Grace a Jonathanem.

Grace je do Jonathana bezhlavě zamilovaná, touží po něm každičkým milimetrem svého těla a zdá se, že Jonathan také. Ale co láska? Cítí také Jonathan lásku ke Grace nebo je to z jeho strany jen obyčejný chtíč?

Hodnocení
Konečně jsem se dočkala a druhý díl Barev lásky je tady. Těšila jsem se opravdu moc na pokračování příběhu, který autorka výborně rozehrála v první dílu. V tomto díle je mnohem více děje a o něco méně (ale opravdu jen o něco méně) vášnivých scén, ale které si určitě užijete.

Grace a Jonathan po sobě vzájemně touží a Jonathan je ochotný změnit pravidla jejich vztahu. Užívají si vášnivého sexu, objevují jeden druhého. I přes tyto krásné chvíle, které spolu prožívají, je tu i Jonathanova minulost, která ho svazuje a brání Grace, aby tuto hranici překročila. A to je kámen úrazu a Grace se bude muset s touto hranicí hodně potýkat. A nejen ona - Jonathan se musí se svou minulostí vypořádat tak, aby mohl v přítomnosti a v budoucnosti jít dál.

Kromě Jonathana a Grace blíže poznáváme i jeho otce, hraběte z Lockwoodu, starého muže, který přišel úplně o všechno i o lásku jediného syna a nevyřčené tajemství je od sebe čím dál více vzdaluje.

Grace i Jonathan mi byli hodně sympatičtí, to už jsem psala dříve, ale nemohla jsem si pomoct a někdy jsem chtěla Jonathanem zatřást tak, aby konečně pochopil, jak je neskutečně...hloupý a že nechal zajít věci tak strašně daleko a nic pro jejich změnu nepodniknout.

Příběh je opět vyprávěn ich-formou z pohledu Grace, takže můžete sledovat její touhu po Jonathanovi i bolest a smutek.

Obnažená je určená především milovnicím romantických knih o lásce. 

Nespoutaná a Obnažená jsou díly, které se mi velmi dobře četly a měla jsem je přečtené během několika dní. Nakladatelství Moba chystá na příští rok vydání další části této série. Z informací, které jsou dostupné na internetu, jsem vyčetla, že už v nich nebude vystupovat ani Grace ani Jonathan. Ale to nevadí - jejich příběh je už uzavřen.

O autorce
Kathryn Taylor je německá spisovatelka, která už od dětství věděla, že bude spisovatelkou. V jedenácti letech jí vyšel první příběh. Teprve série Barvy lásky ji proslavila a jí se tak splnil sen.

Obálky
Stejně jako u Nespoutané, jsem našla pouze jednu obálku a to originální. I když je opravdu moc pěkná, tak ta česká se mi líbí o něco víc. Už jen proto, že nevychází ze stejné barvy a jednotlivé díly se tak barevně liší.

Knižní trailer
Sice krátký, ale moc povedený trailer ke knize.

Děkuji nakladatelství Moba za poskytnutí recenzního výtisku.

Žádné komentáře:

Okomentovat