pondělí 14. října 2013

Liebster Blog Award

Tak Liebster Blog Award doputoval i ke mně. Byla jsem nominována Teriskkem z blogu Knižní zašívárna a Lenkou z blogu Favour at Books. Moc jim oběma děkuju a vážím si toho. 

A jaká jsou pravidla?
1) Řekněte o sobě 10 věcí.
2) Odpovězte na 10 otázek blogerky, která vás nominovala.
3) Vymyslete 10 otázek pro ty, které budete nominovat.
4) Nominujte 5 blogerů, kteří mají méně než 200 pravidelných čtenářů.
5) Informujte blogery o tom, že jste je nominovali.


Co o sobě prozradím?
 1. Mám dvě krásné dcery.
 2. Za pár dní mi bude 30 let.
 3. Bydlím v hezkém moravském městě v Kroměříži
 4. Miluju sladké v jakékoliv podobě
 5. Zbožňuji utrácení peněz
 6. Ráda "listuji" internetem a hledám knihy, které by se mi líbily.
 7. Nemám trpělivost
 8. Jsem vznětlivé povahy
 9. Miluju vůni knih
10. Bylo těžké vymyslet 10 věcí, které bych o sobě prozradila.


Otázky od Teriskka z Knižní zašívárny:
Podle čeho vybíráš knížku, kterou si přečteš?
   Nejdříve podle obálky, pak následuje anotace. 

Od jakého nakladatelství vlastníš nejvíce knih?
    Nejvíce je to z nakladatelství Ikar.

Na jakou novinku, která vyjde tenhle rok nebo i příští, se nejvíc těšíš?
    V tomhle ohledu moc přehled nemám, takže je vždycky velké překvapení, jaké knížky vyšly.

Kde nejraději čteš?
     Nejraději čtu na pohovce, ale i na posteli to není špatné.

Čtou tvoji spolužáci/kamarádi/někdo z rodiny?
      Takových "čtoucích" kamarádů moc nemám, takže tyto přátele hledám v knižní blogosféře.

Jaký je tvůj nejoblíbenější spisovatel?
      Johannes Mario Simmel - toho jsem hodně čítávala a v budoucnu chystám re-reading.

Kterou knihu jsi naposled přečetl/a a co na ni říkáš?
      Naposledy jsem přečetla knihu Dívka, která sahala po hvězdách od Sarah Addison Allenové a moc se
      mi líbila, je  to taková velmi příjemná romantická oddechová knížka s trochou tajemna.

Kolik knih přečteš průměrně za měsíc?
      Průměrně asi 4 knížky, záleží také na tom, kolik mám času, jak se kniha čte. To pak vůbec nezáleží
      na tom, jestli je tlustá nebo tenká.

Máš nějaký knižní/čtecí zlozvyk? Pokud ano, jaký?
      Jeden takový mám - mám záložku s natahovací gumou, kdy na jednom konci je hlava pejska. Tuto
      záložku si vždycky dávám přes rameno :-)


Otázky od Lenky z Favour at Books
1. Máte nějakou úchylku při čtení?
      Přehazování záložky přes rameno :-)

2. Co v knihách odsuzujete?
       V knihách odsuzuju tiskové a gramatické chyby. Je mi jasné, že redaktoři jsou jen lidé a ne stroje
       a ne všechno lze podchytit.

3. Píšete nebo psali jste si s nějakým autorem?
        Napsala jsem emailů spisovatelům, jejichž knížka mě hodně zaujala a něčím oslovila - Dorothy
        Koomson, Lisa Genova, Jitka Prokšová a Klára Janečková (s Klárou Janečkovou jsem se setkala
        osobně)

4. Jaké bylo nejnezvyklejší místo, kde jste si četli?
         Je to děsně  nehygienické, ale na záchodě. Ta knížka byla tak napínavá, že jsem si ji brala úplně
         všude.

5. Co říkáte na českou blogosféru?
         Knižních blogů je strašně moc, některé jsou známější, některé méně. Různí se i kvalitou. 

6. Inspirujete se zahraničními blogery?
          Zahraniční blogery nesleduju (výjimkou jsou slovenské blogy :-) )

7. Tištěná kniha nebo e-book?
          Jedině tištěná kniha - k té si můžu přivonět a osahat. Ale nebráním se i e-booku.

8. Nakupujete radši v kamenných nebo v internetových obchodech?
           Je to tak půl na půl. Oboje má svoje výhody i nevýhody.

9. Co vás naučilo blogování?
           Naučilo mě víc číst a víc psát.

10. Přiznejte se, kolikrát už jste vynadali svému počítači? :D
          Tak tohle bych na deseti prstech nedokázala spočítat. :-)

Koho nominuji?
Těžká otázka, protože sleduji hodně skvělých blogů, ale vzhledem k tomu, že knižní blogosférou Liebster Blow Award proletělo jako tornádo, posílám otázky těm, kdo tuto nominaci ještě neobdrželi.

10 otázek pro nominované
  1) Jaký je tvůj úplně nejoblíbenější knižní hrdina?
  2) Kde nejraději čteš?
  3) Kdyby ses směla setkat s jedním autorem, který by to byl?
  4) Kterou nejlepší knížku jsi za poslední rok četla a klidně by sis jí přečetla znova?
  5) Je nějaký citát či motto, kterým se řídíš?
  6) Při jaké knize jsi nejvíce brečela nebo jsi měla aspoň slzy v očích?
  7) Máš raději samostatné knihy nebo spíše série?
  8) Jaký žánr čteš nejraději?
  9) Čteš i klasiku? Jestli ano je to povinná četba nebo tě to baví?
10) Kolik máš ve své domácí knihovně nepřečtených knih? 

Žádné komentáře:

Okomentovat