středa 1. května 2013

Knižní úlovky, duben 2013

Tento měsíc byl poněkud zvláštní. I když jsem za knihy neutratila vůbec nic, přesto mi domů přišlo několik zajímavých knížek.

První je Intimní život od sexuální terapeutky Cheryl T. Cohen Greeneové z nakladatelství Metafora. Sice jsem ji ještě nečetla, ale způsobila to, že se na ni moc těším a jsem zvědavá, jak je to vše v knížce popsané.


Od Metafory jsem také vyhrála tři naprosto úžasné knížky. Určitě z nich něco vyrobím.











A aby toho nebylo málo, ze stejné edice mi ještě přišly tyto dvě krásné knížky.

Další kniha je z nakladatelství Jota. Jmenuje se Člověk Gabriel a napsala ji Kateřina Dubská. Vybrala jsem si ji jako recenzní výtisk, protože mě kniha zaujala už i obálkou a když jsem si přečetla anotaci, hned jsem věděla, že bych ji chtěla mít.

Další kniha je z nakladatelství Moba. Jedná se o historický detektivní román a bude se pátrat po korunovačních klenotách. Kniha se jmenuje Zachraňte krále od Jana Bauera. Už se na ni taky moc těším.

A závěr měsíce mi připravil velké překvapení. Vyhrála jsem knížku o Ladislavu Smoljakovi Tady všude byl z nakladatelství Fragment.

Žádné komentáře:

Okomentovat