středa 15. května 2013

Háčkujeme na panenky

AUTOR:  Cendrine Armani
ORIGINÁL: Crochet les Poupées de Cendrine (2004, Éditions Didier CARPENTER, Paříž)
SÉRIE: Tvůrčí nápady pro volný čas
PŘEKLAD: Miluše Krejčová
NAKLADATELSTVÍ: Metafora
ROK: 2013
POČET STRAN: 61
ZDROJ: vlastní
HODNOCENÍ:





Anotace od vydavatele:
V téhle knížce najdete 45 překrásných háčkovaných modelů na panenky dvou základních velikostí (42 cm a 36 cm) včetně detailních, srozumitelných návodů. Pořiďte jim originální šatník na všechna roční období. Základní použitá oka: řetízkové oko, řetízek, dlouhý sloupek, pevné oko, krátký sloupek… jsou uvedena v podobě barevných schémat. Dokončení a sešití oblečků je díky podrobnému popisu a přesným návodům velmi jednoduché.

Další kniha patří do série Tvůrčí nápady pro volný čas. Tentokrát se jedná o háčkování pro panenky v módním stylu do každého počasí.

Kniha je rozdělena do šesti kapitol podle ročních období. Všechny kapitoly obsahují několik oblečků. Najdete zde nejen halenky, sukýnky, šatičky, kalhotky, ale také ponča, čepičky a kabátky.

U každého modelu je uvedena barevná fotografie a detailní postup, takže se v něm i méně zkušené "háčkařky" brzy zorientují.

Na začátku knihy se seznámíte se základy háčkování, nechybí zde zobrazení, jak se dělá řetízkové oko, různé druhy sloupků jako krátký sloupek nebo dlouhý sloupek. Na další stránce se naučíte, jak udělat kytičku, čtverec, bambuli a šňůrku.

Přiznám se, že než jsem dostala tuhle útlou knihu, háček jsem v ruce moc často nedržela, kromě jednoho řetízku jsem nic neuháčkovala. Ale od chvíle, co tuto knihu mám, uháčkovala jsem šatičky s čelenkou a halenku. A tím nekončím. Dcery mi už plánují, co jim ještě uháčkuji.  Můžu říct, že tato knížka je hodně v kurzu, dost často jí listujeme a říkáme si, co by se nám tak na panenky líbilo.

Kniha určitě také potěší již zkušené ženy, protože v ní najdou spoustu pěkné inspirace.

Žádné komentáře:

Okomentovat