sobota 26. ledna 2013

Pusolamy

AUTOR: František Charvát
ILUSTRÁTOR: Lucie Zavoralová
NAKLADATELSTVÍ: Fragment
ROK: 2004
POČET STRAN: 151
ZDROJ: knihovna


HODNOCENÍ:




Anotace od vydavatele:
Knížka si klade za cíl děti nejen pobavit, ale také rozvíjet jejich umění číst, správně mluvit, vyslovovat a pochopit obsah básniček. Některé pusolamy se budou číst snadno, jiné naopak děti donutí, aby si lámaly hlavičky i jazýčky, a tak poznávaly různá kouzla české řeči.

Tuhle knihu jsem objevila na pultě knihovny. Hodně mě zaujala, protože mám doma malou předškolačku a říkala jsem si, že by se jí kniha mohla líbit.

Při čtení jednotlivých básniček jsem se občas docela i zamotala. Byly to hotové veselé jazykolamy. Básničky se četly krásně, všechno na sebe navazovalo a verše se rýmovaly. 

Také se mi hodně líbily ilustrace od Lucie Zavoralové, přesně tak mají vypadat obrázky pro děti.

Žádné komentáře:

Okomentovat